لینک بیلدینگ برای جذب مشتری بیشتر
آشنایی با روشهای لینک بیلدینگ
با استفاده از خدماتی مانند مدیانا و بهرهگیری از «قیمت پنل پیامکی» مناسب، میتوانید کمپینهای پیامکی خود را به سطح جدیدی از موفقیت برسانید. حالا زمان آن رسیده است که از این ابزار کاربردی بهرهمند شوید و بازاریابی پیامکی خود را بهینه کنید. استفاده از لینکهای کوتاهشده فقط ظاهر پیامک را زیباتر نمیکند، بلکه احتمال کلیک کاربران را نیز افزایش میدهد. راهاندازی تست A/B بهمعنای بازاریابی برای گروههای مختلفی از مشتریان با ثابت نگه داشتن هستۀ تبلیغات و آزمون و خطای متغیرهای انتخابیتان است. در نهایت، راهاندازی این مدل تست، به شما کمک میکند که CTR هر گروه از تبلیغات را بررسی کرده و متغیری را برگزینید که بیشتر از دیگران، موجب افزایش نرخ کلیک میشود. بازاریابی پیامکی به شما امکانات متعددی برای ایجاد تبلیغات هدفمند متمرکز بر افزایش نرخ کلیک را ارائه میکند.
هر کمپین بر روی یک هدف کلی متمرکز است تا با جذب لینکهای بیشتر، رتبه سایت را در موتورهای جستجو افزایش و ترافیک ورودی را بیشتر کند. برای ایجاد کمپین لینک سازی کارهای مختلفی انجام میشود که یک سری از آنها برای اجرای موفق کمپین ضروری هستند؛ بنابراین آشنایی و اجرای این اصول، مهمترین مرحله در لینکسازی است. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه برنامهریزی و اجرای کمپین لینک بیلدینگ آشنا کنیم. افرادی مانند مت کاتز به اهمیت لینک به عنوان سیگنال رتبهبندی در موتورهای جستجو اشاره کردهاند، اما در عین حال به افراد هشدار دادهاند که نباید انرژی خود را تنها بر روی لینک بیلدینگ صرف کنند. کمپین لینک سازی یک راه بسیار موثر برای افزایش ترافیک وبسایت، بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، برندسازی و جذب مشتریان و مخاطبان جدید است؛ به شرطی که قوانین مربوط به لینک سازی رعایت شود.
این روش به دلیل نیاز وبمسترها به حفظ تجربه کاربری خوب بهخوبی جواب میدهد؛ آنها نمیخواهند بازدیدکنندگانشان به صفحات خراب هدایت شوند و اغلب بهراحتی لینک شکسته را با لینک فعال شما جایگزین میکنند. اما با توجه به اینکه ممکن است فرد مورد نظر در این شبکه فعالیتی نداشته باشد، باید نگاهی هم به سایر شبکه های اجتماعی داشته باشید. معمولا در یک زمان نمی توان بیشتر از 10 الی 15 سایت را برای گرفتن لینک مورد هدف قرار داد. ایجاد رابطه با افراد بانفوذ و وبمسترها برای گرفتن لینک کاری زمانبر است. در ادامه توصیه هایی برای لینک بیلدینگ مطرح می کنیم البته روش های ذکر شده تنها راه درست برای ایجاد لینک های با کیفیت نیستند اما این روش ها کاملاً امتحان شده و موفق هستند. شما به عنوان کاربر میتوانید روی اسم هر کدام از این فروشندهها کلیک کنید و به صفحه پروفایل آنها بروید.
اگر تجارت و فعالیت شما به اینترنت بستگی دارد، باید مفهوم نیاز به لینکهای با کیفیت را درک کنید و از آنها در تجارت خود استفاده کنید. مطمئن باشید قانون داشتن لینکهای با کیفیت به این زودی ها تغییر نخواهد کرد. با اینکه لینک بیلدینگ یکی از چالش برانگیزترین جنبه های سئو محسوب می شود اما می تواند برای سایت مزایای زیادی به همراه داشته باشد. نکته کلیدی برای موفقیت فرآیند لینک بیلدینگ توسعه استراتژی تولید محتوای مناسب و توزیع آن در سایت های مختلف است. اینکار به شما کمک می کند لینک های با کیفیتی به دست آورید و دیده شدن سایت خود را بهبود ببخشید. در این مقاله قصد داریم در مورد تاکتیک های لینک بیلدینگ برای سایت های تجارت الکترونیک صحبت کنیم.
بک لینکها از دید موتورهای جستجو بسیار ارزشمند بوده و یکی از فاکتورهای رتبه دادن به سایتها در نظر گرفتـه میشود. موتورهای جستجو برای رتبهبندی فقط به محتوای صفحه دقت نمیکنند، بلکه تعداد بکلینکهایی که به سایت داده شده و کیفیت آن لینکها نیز برایشان اهمیت دارد. هرچه تعداد لینکهای شما در وبسایت های معتبر بیشتر باشد، رتبۀ وبسایت شما در نتایج جستجو بالاتر خواهد بود. لینکهای Self-Created ، لینک هایی هستند که توسط شما در وبسایت دیگران ایجاد میشوند. این لینکها میتوانند بر روی قسمت دیدگاههای یک وبلاگ و یا پستهای انجمنها ایجاد شوند. به علاوه، در بسیاری موارد متخصصان سئوی کلاه سیاه، لینکهای مورد نیاز خود را خریداری میکنند.
اما در حوزه ای مثل طراحی سایت، حوزه خرید بلیط و به طور کلی سفر که رقابت به شدت بالاست، اتفاقاً بخش اعظم رقابت روی بک لینک شکل گرفته. مثلاً همین حالا بسیاری از مقالات ارزشمند سایت های بزرگ مثل بکلینکو بیشتر از هزاران لینک کلاه سفید و طبیعی دریافت کرده اند. حالا چیزهایی که بالاتر گفتم در واقع شما را تشویق میکرد به اینکه عملاً لینک سازی کلاه خاکستری انجام بدهید. یعنی در عین رعایت نکردن قوانین گوگل حواسمان باشد که این موتور جستجو با الگوریتم هایش متوجه بی قانون بودنمان نشوند. اما سوال بعدی اینجاست آیا میشود به شکل کلاه سفید لینک سازی کرد؟ راستش را بخواهید جوابِ من منفی!
به عبارت دیگر، لینکها به گوگل کمک میکنند تا کیفیت و اعتبار صفحات وب را ارزیابی کند. لینکهایی که در هدر، منو، بخش اصلی و میانی محتوا درج میشوند، تاثیر بیشتری دارند زیرا به طور طبیعی توسط کاربران بیشتر مشاهده و کلیک میشوند. در مقابل، لینکهایی که در قسمتهای حاشیهای مانند فوتر یا سایدبار قرار میگیرند، کمتر مورد توجه قرار میگیرند و از نظر موتورهای جستجو نیز ارزش کمتری دارند. به همین خاطر است که بسیاری از سئو کاران ترجیح می دهند به جای صرف زمان برای پیدا کردن وب سایت های معتبر برای بک لینک گرفتن، با پرداخت هزینه از شرکت هایی در این زمینه کمک بگیرند. بک لینک گرفتن نیز دارای انواع مختلفی همچون بک لینک وبلاگی، بک لینک رپورتاژ، بک لینک پروفایلی و ... این موضوع در جهت آگاهی از میزان پیشرفت شما در زمینهی لینک بیلدینگ و همچنین مقایسه کردن وبسایت خود با وبسایتهای رقیب اهمیت دارد.
مهمترین نکات در لینک بیلدینگ که باید بلد باشید، را در لیست زیر مشاهده کنید. یکی از مهمترین چالشهای بسیاری از خانمها برای کار کردن، محیط شغلی نامناسب و رسیدگی به کارهای منزل است. به همین دلیل هم آنها باید بهترین شغلهای پردرآمد برای بانوان را پیدا کنند تا بتوانند هم در یک فضای کاملا استاندارد و امن باشند و هم درآمد خوبی داشته باشند. کلمه لینک یا انکر تکست (anchor text) همان عبارتی است که کاربر روی آن کلیک میکند و به صفحه مقصد هدایت میشود. متن و عباراتی که در اطراف لینک شما ظاهر میشوند نیز برای گوگل اهمیت دارند و بهعنوان نشانهای برای فهمیدن موضوع صفحه استفاده میشوند.
به طور کلی، لینکهای خارجی و داخلی در یافتن صفحات جدید و همچنین رتبهبندی وبسایتها، به کمک موتورهای جست و جو میشتابند. بهبود رتبهی وبسایت شما از طریق لینک بیلدینگ امری زمانبر است، اما در دراز مدت نتایج شگفتانگیزی برای کسب و کار شما به ارمغان خواهد آورد. افزایش ترافیک وبسایت، برندینگ و برقراری ارتباط با وبلاگهای مرتبط با کسب و کار شما، از مزایای دریافت لینکهای معتبر است. پست مهمان یکی دیگر از روشهای لینک بیلدینگ است که به شما امکان میدهد با نوشتن محتوا برای وبسایتهای دیگر و پاسخ به سوال مخاطبان آن سایت، اعتبار سایت خود را در نزد گوگل و کاربران افزایش دهید. در این روش، شما بهعنوان مهمان برای وبسایتهای دیگر محتوا تولید میکنید و در این محتوا لینکهایی به صفحات خود قرار میدهید تا به کاربران کمک کند به پاسخ سوالهایی که دارند برسند. این لینکها به موتورهای جستجو نشان میدهند که سایت شما از نظر سایر وبسایتهای معتبر قابلاعتماد است و این به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو کمک میکند.
بعد از تهیه ویدئو، آن را در پلتفرم های مختلفی همچون یوتیوب یا آپارات آپلود کنید تا دسترسی به مخاطبان خود را افزایش دهید. اینکار می تواند فرصت های زیادی برای دسترسی به وبلاگ های مرتبط را فراهم کند و شانس گرفتن لینک را بیشتر نماید. فقط مطمئن شوید که لینک دنبال کردن را زیر فایل های ویدئویی خود قرار می دهید. مطالعات مختلف نشان میدهند که اگر چه سئو (SEO) در حال پیشرفت و سازگاری با تغییر الگوریتمها است؛ اما ارتباط زیادی بین لینک بیلدینگ و رتبهبندی وجود دارد. مطالعه دادههای سال 2020 که توسط Backlinko و Ahrefs منتشر شده است نشان میدهد که صفحاتی که تعداد بکلینک بیشتری دارند رتبه بالاتری نسبت به صفحات با بک لینک کمتر کسب کردهاند.
لینک بیلدینگ یا لینکسازی یکی از مهمترین استراتژیها در بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجو (SEO) است. این فرایند شامل دریافت لینکهای ورودی از سایتهای دیگر به وبسایت شماست که میتواند بهعنوان یک “تأیید” از سوی سایر سایتها برای محتوای شما محسوب شود. هرچه لینکهای ورودی بیشتر و باکیفیتتری داشته باشید، اعتبار سایت شما در چشم موتورهای جستجو افزایش مییابد، و بهتبع آن، رتبهبندی شما در نتایج جستجو نیز بهبود مییابد. لینک بیلدینگ بخشی از سئو خارجی است که هدف آن گرفتن لینک از وبسایتهای دیگر به وبسایت شما میباشد و امروزه محتوا نقشی کلیدی را در این فرایند ایفا میکند. این مقاله آموزش لینک بیلدینگ و نحوه لینک سازی با کیفیت را بیان خواهد کرد. همانطور که گفتیم، لینک بیلدینگ به عنوان یکی از استراتژیهای اصلی سئو، شامل روشهای متعددی برای کسب لینکهای ورودی از وبسایتهای دیگر به سایت شما است.
لینک بیلدینگ به شما این امکان را میدهد که به سایر سایتها و وبلاگهایی که در اطراف شما هستند، دست پیدا کنید. به عنوان مثال با استفاده از این روش میتوانید محتوای خود را در سایتهای دیگر تبلیغ کنید. تاکتیکهایی مانند خرید لینک، تبادل بیرویه لینک و استفاده از شبکه وبلاگ خصوصی (بک لینک PBN) میتوانند منجر به جریمههای سنگین از طرف موتورهای جستجو شوند. به جای این روشها، به استراتژیهای لینکسازی سفید و طبیعی پایبند باشید. گاهی نیز صرفا از فروشندگان موبایل و لوازم جانبی درخواست میکند که اگر شخصی برای تعمیر موبایل به آنها مراجعه کرد، آدرس مغازهٔ او را به مشتری بدهند. بله، گوگل همچنان از بکلینکها بهعنوان یکی از عوامل رتبهبندی استفاده میکند.
اگر میخواهید ارزش سئو را از وبلاگ نویسی مهمان دریافت کنید، باید در رویکرد خود استراتژی معتبری داشته باشید. دیگر نمیتوانید برای یک وب سایت نامرتبط یک پست خوب بنویسید تا بک لینک به دست آورید و امیدوار باشید که رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود ببخشید. لینک بیلدینگ به معنای ساختن لینکهایی است که برای سایت شما اعتبار و ترافیک بیشتری جذب کنند. برای لینکسازی میتوانید از روشهای متنوعی همچون رپورتاژ، کامنتگذاری، وبلاگنویسی در سایتهای رایگان و حتی خرید بکلینک بهصورت محدود استفاده کنید. اما دقت کنید که استفاده بیشازحد از این تکنیکها میتواند منجر به جریمه و کاهش رتبه سایت شما توسط گوگل شود.
وقتی صحبت از کیفیت لینکها میشود، یکی دیگر از عواملی که اهمیت دارد، مرتبط بودن است. اگر وب سایتی در مورد خدمات کارواش راه اندازی میکنید، آیا دریافت لینک از یک وبسایت معتبر در حوزه دیجیتال مارکتینگ منطقی است؟ پاسخ منفی است. کلید ایجاد لینکهای ارزشمند، به دست آوردن لینک از وبسایتهای معتبری است که ارتباط نزدیکی با وبسایت و جایگاه شما دارند. لینک سازی خارجی به ایجاد ارتباط بین سایت شما و سایر وبسایتها اشاره دارد. این نوع لینک سازی به عنوان یک رای اعتماد به سایت شما تلقی میشود و به عنوان یکی از بهترین استراتژی دیجیتال مارکتینگ، به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو کمک میکند. این استراتژی بیشتر از هرچیزی در فرایند سئو خارجی مورد توجه قرار میگیرد.
با این حال طبق تحقیقات صورت گرفته این روش محبوبترین روش کسب بکلینکبه حساب میآید. این روش میان کسب و کارهایی که نگران صفحههایوبسایت خود هستند که به صورت طبیعی ترافیک کمتری به خود جذب میکنند بیش از سایر افراد محبوب است. یکی از مواردی که در لینک بیلدینگ خوب از نظر گوگل باید به آن توجه کرد سرمایهگذاری در ایجاد محتوای باکیفیت و تبلیغات به گونهای که بکلینکها طبیعی جلوه کنند است. اگر چه این روش به صبر بیشتری نیاز دارد اما در نهایت نتایج بهتری کسب خواهید کرد. برای موتورهای جستجو مانند گوگل، لینکها به منزله یک رای اعتماد هستند. هرچه یک صفحه وب لینکهای باکیفیت بیشتری از صفحات دیگر دریافت کند، به گوگل این پیام را میدهد که آن صفحه محتوا ارزشمندی دارد و شایسته نمایش در نتایج برتر جستجو است.
مثلاً از سایتی 50 لینک به سایت خود داده یا در یک صفحه از سایت بیشتر از 10 بک لینک به سایت مورد نظر خودشان میدهند. هر دوی اینها برای گوگل مشکوک است و میتواند باعث افزایش احتمال پنالتی شدن شود. سایتهایی که برای اجرای کمپین لینک سازی لیست میکنید باید با کسب و کار و مخاطبان شما متناسب باشند. بهتر است رایگان یا پولی بودن این سایتها را هم مشخص نمایید؛ این مساله در تعیین بودجه نقش بسیار مهمی دارد. با توجه به فاکتورهای بالا تاثیر لینک سازی امکان دارد از چند روز تا چند ماه طول بکشد.
واقعیت این است که گوگل با بهروزرسانی الگوریتمهای خود در شناسایی لینکهای جعلی و سیاه، سریعا سایتهای فروش یا میزبان بک لینکهای پولی را به عنوان سایت اسپم شناسایی و جریمه میکند. البته اکثر سایتها لینک نظرات کاربران را در حالت rel با مقدار UGC قرار دادهاند. پس سعی کنید از این استراتژی لینک بیلدینگ به مقدار محدود استفاده کنید. تولید یک محتوای یونیک و منحصربفرد که اطلاعات و مطالب جدید، معتبر، مفید و قابل استناد ارائه دهد، شانس شما را برای دریافت بک لینک چند برابر میکند. برای بهرهگیری از استراتژی رپورتاژ آگهی در لینک سازی خارجی باید ابتدا سایتهای مناسب و مرتبط برای تبلیغ را انتخاب کنید و بعد محتوای مناسبی برای آگهی بنویسید. پس، پرداختن به سئوی خارجی از طریق لینک بیلیدنگ یا بک لینک سازی تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن رتبه سایت شما دارد.
مثلا زمانی که ویدیوهای تبلیغاتی، آموزشی و… را در سایتهایی مثل آپارات، یوتیوب، و… منتشر میکنید و این ویدیوها دارای لینک برای هدایت کاربران به سایت شما و محتوای مربوط به آن ویدیو هستند. این تکنیک ها باعث میشود تا مخاطبین لینکی که در کامنت به اشتراک میگذارید را دنبال کنند تا نهایتا از صفحه یا محتوایی در سایت شما که آن را هدفگذاری کردهاید، بازدید کنند. شما میتوانید وبینارها را با هدف آموزش یا آشنایی افراد با کسبوکار، فعالیت، برند، خدمات یا محصولات خود برگزار کنید. مثلا ما در آکادمی سئو سفینه روزهای سه شنبه در شبکه اجتماعی یوتیوب برنامه لایو آموزش سئو برگزار میکنیم. در ساختار یک لینک، تکه کد کوچکی وجود دارد که به عنوان NO-FOLLOW در لینک اضافه می شود. اگر لینکی که از یک سایت میگیرید، این تکه کد را در ساختار خود داشته باشد، در واقع سایت لینک دهنده به گوگل می گوید که اعتباری به این سایت نمی دهم و از نظر من تایید نشده است.
به طور مشابه، قدرت کلی دامنه منبع ارجاع دهنده نیز بر کیفیت پیوند تأثیر میگذارد. گوگل اذعان داشته است که وبسایتهای رنک یک همراه با محتوای ارزنده و عالی هستند. در حقیقت هنگامی که گوگل اهمیت لینکسازی را تایید کرده است، بهتر است که شما نیز به این موضوع بیش از پیش توجه کنید. در این یادداشت تمام آن چیزی را که باید در مورد لینک بیلدینگ بدانید و روشهای موثر لینک سازی شرح داده شده است. این مرحله اهمیت زیادی دارد و به شما نشان میدهد کمپین چه بازدهی داشتهاست.
یکی از مزایای اصلی استفاده از لینکهای پیامکی، هدایت سریع مخاطبان به صفحات هدف است. این امر به افزایش نرخ تبدیل کمک میکند زیرا کاربران میتوانند با یک کلیک ساده به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این ابزار به کسبوکارها کمک میکند تا ارتباطی سریعتر و هدفمندتر با مخاطبان خود برقرار کنند. لینکهای پیامکی این امکان را فراهم میکنند که کاربران به صفحات خاصی هدایت شوند و اطلاعات بیشتری دریافت کنند. خرید رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک تکنیکهایی هستند که میتوانند در مدت زمان کوتاهی رتبه سایت شما را متحول کنند. علت تاثیرگذاری بالای این لینکها، گرفتن لینک از سایتهایی فوق العاده معتبر و پربازدید است.
در مواردی که به کسب و کار شما ذکر شده است اما لینکی وجود ندارد میتوانید درخواست خود را ارسال کنید و از آنها بپرسید آیا میتوانند در آن مقاله لینکی مرتبط با وبسایت شما درج کنند. همانطور که اشاره شد در گذشته لینک بیلدینگ به وسیله تکنیکهای اسپم (کلاه سیاه) همراه بود که از خلاهای موجود در الگوریتمهایموتورهای جستجو بهره میبرد. اما با پیشرفت گوگل شناسایی طرحهای لینکسازی و جریمه کردن وبسایتهایی که دستورالعملها را نقض میکنند نیز بهتر شده است. اگر لینک بیلدینگ در برنامه سئو (SEO) شما وجود ندارد بهتر است که هر چه سریعتر روشهای خود را تغییر دهید. به دست آوردن بکلینک معتبر و مرتبط یکی از بهترین راههای بالا بردن رتبهبندی کلمات کلیدی و افزایش ترافیک ارگانیک است.
اصولاً لینک سازی با کلمه کلیدی صفحه، اعتبار زیادی را به آن منتقل میکند. اما اگر لینک زیادی به صفحه تان با کلمه کلیدی بدهید، گوگل را به خودتان مشکوک کرده اید. به همین دلیل است که وقتی در حال چیدن استراتژی بک لینک هستیم، حواسمان هست بک لینک ها را با چه انکر تکست هایی منتشر میکنیم. یکی دیگر از فاکتورهای بک لینک که باعث افزایش و کاهش اعتبار لینک خروجی میشود، مرتبط بودن سایت است! اگر قصد دارید کسب و کارتان را در دنیای اینترنت مطرح کرده و کمپین لینک بیلدینگ را به صورت اصولی برگزار کنید، تسمینو آماده کمک به شما عزیزان است. پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو به شما کمک میکند تا مسیر رسیدن به اهداف سریع و راحت شود.
لینک بیلدینگ یا لینک سازی (Link building) فرآیندی است که شامل دریافت لینک به سایت شما میشود. لینک سازی چیزی بیش از ارسال لینکهایی است که به آدرس سایت شما در اینترنت اشاره میکنند. لینکها به کاربران و خزندههای گوگل کمک میکنند که راحتتر صفحات هدف را پیدا کنند و علاوه بر بهبود وضعیت ایندکس و بهبود اعتبار صفحات در بلند مدت، باعث افزایش رتبه صفحات سایت شما میشوند. رویکرد لینک بیلدینگ در صورتی که بدون استراتژی و پراکنده استفاده شود، رتبه سایت شما را افزایش نمیدهد. نکته مهم اینجاست که فقط زمانی که یک لینک برای کاربران ارزشمند و مرتبط با موضوع یک بحث یا صفحه است، باید لینک سازی را انجام دهید. کمپین لینک سازی (link building campaign) فرایندی هدفمند برای به دست آوردن لینکهای باکیفیت از سایر سایتها است.
به یاد داشته باشید که کیفیت بکلینکها مهمتر از تعداد آنهاست، بنابراین بر ایجاد لینکهای باکیفیت تمرکز کنید. انکر تکستها یکی از فاکتورهای مهم در لینک بیلدینگ هستند و از طریق اینها موتورها جستجوگر محتوای لینک را متوجه میشوند. اما استفاده از انکر تکستها همانطور که میتوانند باعث بهبود رتبه شما شوند، اگر علم و تجربه کافی در استفاده از آنها را نداشته باشید میتوانند آسیبهای جدی به سایت تان وارد کنید. به این دلیل که با آپدیت جدید گوگل به نام پنگوئن، سختگیری بر روی اینها بیشتر شده و در صورت استفاده بیش از حد از یک عنوان میتواند باعث آسیب به وبسایت شوند. بنابراین در هنگام لینکسازی حتما انکر تکستمتنوعی را برای لینکهای خود وارد کنید تا گوگل لینک سازی را غیر طبیعی در نظر نگیرد.
اطمینان حاصل کنید که لینکهای ایجاد شده طبیعی هستند و گوگل پس از بررسی آنها به این نتیجه نمیرسد که شما تلاش میکنید که الگوریتم جستوجو آنها را دستکاری بکنید. اینفوگرافیکها ازجمله محتواهایی هستند که بهراحتی در سایتها و شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند. طراحی یک اینفوگرافیک جذاب و ارائه کد امبد (Embed Code) برای استفاده در سایتهای دیگر میتواند لینکهای طبیعی را به همراه داشته باشد. لینکهای نوفالو به گوگل میگویند که نباید از این لینک برای رتبهبندی استفاده کند. با این حال، این نوع لینکها همچنان میتوانند باعث جلب توجه کاربران و ترافیک شوند. با شناخت روشهای صحیح لینکسازی و اجتناب از تکنیکهای غیرمجاز، میتوانید اعتبار سایت خود را افزایش داده و از جریمههای احتمالی جلوگیری کنید.
داشتن استراتژی درست در این کار و ساخت بک لینکهای باکیفیت بهطور قابل توجهی ترافیک ارگانیک، رتبه در سرپ و اعتبار وبسایتتان را... لینک طبیعی یکی از بهترین روشهای بکلینکسازی است و به تکنیکهای کلاهسفید وابسته است. این یعنی شما با تولید محتوای ارزشمند و پاسخگویی به نیازهای کاربران، باعث میشوید سایتهای دیگر به طور خودکار به محتوای شما لینک دهند تا مخاطبان خودشان از محتوای شما استفاده کنند. این روش طبیعیترین و بهترین نوع لینکدهی است، زیرا باعث میشود بکلینکها به شکل ارگانیک و بدون هیچ اقدام تبلیغاتی ایجاد شوند و تاثیر مثبتی بر رتبهبندی سایت شما در نتایج جستجو داشته باشند. اگر برای لینک سازی خارجی هدف خاصی نداشته باشید شانس دریافت بک لینک باکیفیت را از دست خواهید داد.
فرومها و انجمنها محل تعامل کاربران هستند و بستری مناسب برای به اشتراکگذاری دانش و پرسش و پاسخ در حوزههای مختلف را فراهم میکنند. گوگل زمانی که لینکها را در صفحات مرتبط و ارزشمند پیدا کند، آنها را به عنوان سیگنالی مثبت در نظر میگیرد. یکی از رایج ترین روش های کلاه سیاه برای گرفتن بک لینک، خرید بک لینک است. در واقع شما می توانید به ازای پرداخت هزینه به وب سایت های پربازدید، یک مقاله در آن سایت منتشر کرده و به سایتتان بک لینک بدهید. در محتوا " انتخاب بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی " سایت های معتبر در این زمینه را به شما معرفی کرده ایم. این کار، مفهوم به دست آوردن لینک و شایستگی برای رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو را مطرح می کند.
بعلاوه این شرکت های حرفه ای از ابزارهای مختلفی برای تعیین کیفیت لینک ها استفاده می کنند و مشتری های چنین شرکت هایی ممکن است در ماه فقط 3 تا 4 لینک دریافت کنند. اگر اطلاعات زیادی در حوزه سئو نداشته باشید، این پیشنهاد معامله خیلی خوبی به نظر می رسد. در دام مزرعه لینک، خرید بکلینک یا PBN نیفتید و وسوسه نشوید که یک شبه راه صد ساله را بروید. رپروتاژ آگهی شیوه ای جدید و اینترنتی از تبلیغات منصفانه است که کسبوکار، برند، محصول یا خدمات شما را به کاربران معرفی میکند. البته اگر تکنیکهای سئو داخلی و تکنیکال را بلدید و میخواهید فقط لینکسازی خارجی را یاد بگیرید، مستقیم سراغ دوره سئو خارجی بروید. با استفاده از لینک پیامکی، میتوانید اطلاعات بیشتری را به مخاطبان خود ارائه دهید بدون اینکه متن پیامک بیش از حد طولانی شود.
شخصی را در نظر بگیرید که یک مرکز تعمیرات موبایل راهاندازی کرده است. این مرکز تازه افتتاح شـده و هنوز کسی آن را نمیشناسد؛ بنابراین انتظاری هم نیست که مشتری چندانی داشتـه باشد. حتی ممکن است در روزهای نخست یک مشتری هم نداشتـه باشد؛ اما صاحب تعمیرگاه برای این که از رقیبانش عقب نماند، بیکار نمینشیند و اقداماتی را برای معرفی کسبوکار خود و جلب اعتماد افراد شروع میکند. اگر به این فرآیند با مسئولیتپذیری و خلاقیت نزدیک شوید، تلاشتان به نتیجه خواهد رسید و میتوانید اعتبار و رتبه سایت خود را بهطور پایدار افزایش دهید. گوگل همیشه به دنبال هوش مصنوعی و فاکتورهای دیگری برای رتبه بندی سایت ها بوده اما اهمیت لینک ها همچنان حفظ شده است. می توانید کمپین هایی اختصاصی با هدف نوسازی مداوم استراتژی خودتان راه اندازی کنید.
لینک خارجی برخلاف لینک سازی داخلی که در آن از صفحات داخل سایتتان به همدیگر لینک داده میشود، از سایر وبسایتها به صفحات سایت شما لینک داده میشود. از طرفی زمانی که با نام برند خودتان اقدام به لینک سازی کنید، گوگل اینطور تصور می کند که سایت شما در میان سایر کاربران محبوب بوده و برند شما را با سرعت بیشتری شناسایی می کند. هرچه برند شما در سطح اینترنت بیشتر شناخته شده و سرچ شود، میزان فروش و اعتبارتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. پس اگر می خواهید که با سئو کلاه سفید، تعداد بک لینک های سایتتان را افزایش دهید، باید محتواهایی را بنویسید که برای کاربران مفید باشد. به این شکل کاربران سایت شما به صورت خودکار، محتوای تان را به دیگران پیشنهاد می کنند.
اما امروز رقابت در ساخت بک لینک از طرفی بالا رفته و از طرف دیگر خیلی از بسترهای ساخت لینک مثل انجمن ها و سیستم های وبلاگدهی یا اعتبارشان کم شده یا از بین رفته اند. در این شرایط بعضی سئوکارها مثل من ترجیح میدهند به جای تلف کردن زمان و هزینه مالی شان برای ساخت بک لینک، به سراغ خرید لینک بروند. به این ترتیب هزینه مورد نظر را به افرادی می دهیم که سایت ها یا ارتباطاتی داشته و میتوانند به کمک آنها برای ما لینک های ارزشمندی بسازند. حالا اینکه لینک شما در کدام جایگاه از وب سایت باشد هم تاثیر زیادی روی اعتبار دارد، اما اینکه دقیقا کدام بخش تاثیر بیشتری دارد، به شرایط برمیگردد! اما مخصوصا اگر تازه شروع به لینک سازی کرده اید، بهترین انتخاب همان لینک در محتواست. رپورتاژ در قالب محتوای آموزشی و اطلاعاتی است و به همین دلیل، برای مخاطبان قابل اعتمادتر میباشد.
به یاد داشته باشید که با پایبند بودن به برنامه و اهداف خود بازدهی بیشتری در انتظار شما خواهد بود. از آنجایی که محتوای تازه در هر حوزهای حائز اهمیت است سعی کنید که اولین نفری باشید که در مورد یک موضوع خاص مینویسد. تمام دادههای مرتبط با محتوا، نتایج، نمودارها و منابع مورد استفاده را در تحقیقات خود ذکر بکنید. سایر وبسایتها هیچ علاقهای به اشاره به یک پست کوتاه و ساده در وبلاگ شما که به طور مکرر خدمات شما را تبلیغ میکند ندارند. آنها میخواهند به منابعی پیوند دهند که به عنوان یک راهنمای جامع در مورد یک موضوع مشخص عمل میکنند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/